כמה עולה מספר כוכבית

כמה עולה מספר כוכבית ?

למספר כוכבית יש מספר יתרונות עבור בעלי עסקים. מספר כזה הוא מספר קצר יותר שמאפשר ללקוחות לקלוט אותו בקלות. בנוסף המספר נותן לעסק שלכם תדמית עסקית טובה, ולא מעט בעלי עסקים בוחרים באפשרות הזו. אנחנו כאן כדי לספר לכם כמה יעלה לכם מספר כוכבית לעסקים.

אז כמה עולה מספר כוכבית?

במספר עם כוכבית העלות מורכבת משני דברים. הדבר הראשון הוא הכוכבית עצמה, שכיון שמדובר במספר קצר יותר אתם משלמים עליו סכום יקר יותר. מעבר לזה, בעלי עסקים רבים מעוניינים שגם המספר שמגיע לאחר הכוכבית יהיה מספר קליט יותר ועל בחירה של מספר מיוחד תצטרכו לשלם יותר כסף.

כמה עולה מספר כוכבית

עלות כספית

התשובה לשאלה כמה עולה מספר עם כוכבית תלויה בספקים השונים. בדרך כלל המחיר הבסיסי של הכוכבית יהיה בערך 600 ₪, אולם יחד עם התוספת עבור מספר ייחודי המחיר יכול להגיע גם לסכום של 900 ₪. המחירים הללו אינם קבועים וכל ספק יכול להציע לכם מחיר אחר. בכל מקרה, חשוב לבחור ספק גם על פי איכות השירות ולא להסתכל רק על המחיר.

לסיכום עלות מספר כוכבית

מספר עם כוכבית הוא כלי אפקטיבי מאוד בניהול של קשרי לקוחות. עבור העסק שלכם מומלץ לבחור במספר קליט. מספר עם כוכבית הוא אמנם מספר שיעלה לכם יותר כסף מאשר מספר רגיל, אולם בעלי עסקים רבים מבינים את היעילות הרבה שלו ולא מוכנים לוותר על מספר כוכבית, מבררים כמה עולה מספר כוכבית ורוכשים מספר כזה לעסק.

מספר כוכבית לעסקים

3 חודשים חינם

ללא התחייבות

*3 חודשים חינם למניידים בלבד * בהתאם לתנאי המבצע