מספר כוכבית מחיר

מספר כוכבית לעסק מחיר

בתור בעלי עסקים, עבור מספר עם כוכבית תאלצו לשלם מחיר גבוה יותר מאשר מספר רגיל. עם זאת, לא מעט בעלי עסקים בוחרים באפשרות של מספר כוכבית מתוך הבנה שמדובר בכלי יעיל עבור בעלי עסקים. אנחנו כאן כדי להסביר לכם את כל מה שצריך לדעת על המחיר של מספר עם כוכבית.

מספר כוכבית – מחיר

המחיר של מספר עם כוכבית משתנה כמובן בין ספק לספק. בתור בעלי עסקים, הספקים מציעים לכם חבילות הכוללות שירותי תקשורת, וכך המחיר שאותו אתם משלמים על מספר כוכבית הוא נמוך יותר. בסופו של דבר מחירו של מספר עם כוכבית הוא גבוה יותר מאשר של טלפון רגיל אולם מדובר בכלי אפקטיבי מאוד עבור בעלי עסקים.

מספר כוכבית מחיר

ממה מורכב המחיר של מספר עם כוכבית?

המחיר של המספר הוא כמובן קודם כל עבור המספר עצמו. מספר כוכבית לעסקים הוא מספר קצר יותר והספק יגבה מכם תשלום עליו. עם זאת, חברות רבות מעוניינות לייעל עוד יותר את השימוש שלהם במספר טלפון ורוצות לבחור ספרות בסדר מסוים, סדר שיהיה קליט יותר. במקרה הזה התשלום יהיה גם על המספר ולא רק על הכוכבית.

לסיכום מחיר מספר כוכבית

התשלום על מספר עם כוכבית מורכב מתשלום על הכוכבית עצמה ועבור בעלי עסקים שמעוניינים ניתן לבחור מספר קליט יותר בתוספת תשלום. מספר עם כוכבית הוא כלי פרסומי אפקטיבי, ובתור בעלי עסקים מספר כוכבית מחיר זו בהחלט אפשרות משתלמת.

מספר כוכבית לעסקים

3 חודשים חינם

ללא התחייבות

*3 חודשים חינם למניידים בלבד * בהתאם לתנאי המבצע