מספר מקוצר כוכבית

מספר מקוצר כוכבית לעסק

מספר מקוצר כוכבית הוא מספר שמכיל בדרך כלל ארבע ספרות ומתחיל בחיוג עם כוכבית. מספר מקוצר הוא מספר שיעלה לכם יותר מאשר מספר טלפון רגיל, אולם לא מעט בעלי עסקים עושים שימוש באופציה הזו. אנחנו כאן כדי להסביר לכם למה בתור בעלי עסקים כדאי לכם לשקול את האפשרות הזו.

  • מספר קליט יותר – מספר מקוצר כוכבית הוא מספר שהרבה יותר קל לקלוט ולזכור אותו. לא משנה באיזה תחום עסקי אתם נמצאים, התחרות שקיימת סביבכם רבה, וחשוב שדווקא אתם תהיו אלה שעולים בראשו של הלקוח כאשר הוא זקוק לשירות.
  •  תדמית עסקית – מספר עם כוכבית לעסקים מעניק לעסק שלכם תדמית עסקית רצינית. ללקוחות שלכם חשוב לדעת שהם מקבלים שירות במקום רציני, ואין ספק שמספר עם כוכבית בהחלט משדר רצינות. אל תזלזלו בתדמית של העסק, היא שווה הרבה מאוד בעולם שלנו.
  • שילוב בתשדירי פרסומת – מספר מקוצר כוכבית הוא מספר שניתן לשלב בצורה נוחה יותר בפרסומות. מספר מקוצר יקבל פרסום רב יותר, דבר שבתור בעלי עסקים הוא חשוב מאוד.

מספר מקוצר כוכבית

לסיכום מספר מקוצר כוכבית

מספר מקוצר הוא מספר יקר יותר אולם בתור בעלי עסקים יש לו כמה יתרונות שהופכים אותו להיות כלי נהדר עבורכם. מספר כזה הוא מספר שללקוחות שלכם יהיה קל יותר לקלוט ובנוסף ניתן לשלב את המספר באופן טבעי בתשדירים. ממספר מקוצר כוכבית הוא גם דרך להעניק לעסק שלכם תדמית רצינית.

מספר כוכבית לעסקים

3 חודשים חינם

ללא התחייבות

*3 חודשים חינם למניידים בלבד * בהתאם לתנאי המבצע