רכישת מספר כוכבית

רכישת מספר כוכבית לעסקים

בעלי עסקים רבים עושים שימוש במספר עם כוכבית עבור העסק שלהם, ויש לכך סיבות טובות. עם זאת, עבור מספר עם כוכבית התשלום גבוה יותר מאשר על מספר רגיל, וכאן נסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על רכישת מספר כוכבית.

מספר כוכבית

מספר כוכבית הוא מספר שמתחיל עם כוכבית והוא מכיל מספר ספרות קטן יותר מאשר מספר טלפון קלאסי. מספר כזה מאפשר ללקוחות שלכם לזכור את המספר בצורה יעילה יותר, ובנוסף המספר ניתן לשילוב טבעי יותר בתוך תשדירי פרסומות. מספר עם כוכבית גם נותן לעסק שלכם תדמית עסקית, דבר שחשוב מאוד בשוק התחרותי שבו אנחנו נמצאים.

רכישת מספר כוכבית

רכישת מספר עם כוכבית

רכישה של מספר עם כוכבית עולה יותר כסף מאשר מספר רגיל. המחיר של מספר כוכבית לעסקים הוא קודם כל על הכוכבית עצמה. אם ברצונכם להפוך את המספר להיות יעיל יותר, אתם יכולים לבחור מספרים קליטים יותר שבהם יש ספרות החוזרות על עצמן וכיוצא בזה. במספר כזה התשלום יהיה יקר יותר כיון שהוא לא רק על הכוכבית אלא גם על איכות המספר.

לסיכום רכישת מספר כוכבית

רכישת מספר כוכבית עבור בעלי עסקים היא צעד בהחלט חכם. המחיר של מספר כזה הוא יקר יותר מאשר של מספר טלפון רגיל. אם ברצונכם לבחור מספר ייחודי, תאלצו לשלם כסף גם על המספר. למספר עם כוכבית יש יתרונות רבים לבעלי עסקים, ולא כדאי לוותר עליו.

מספר כוכבית לעסקים

3 חודשים חינם

ללא התחייבות

*3 חודשים חינם למניידים בלבד * בהתאם לתנאי המבצע