מספר טלפון עם כוכבית

מספר טלפון עם כוכבית לעסק שלכם

לא מעט עסקים עושים שימוש במספר טלפון עם כוכבית. אם גם אתם בעלי עסק ורוצים להבין מה בדיוק היתרון של מספר כזה, אנחנו כאן כדי להסביר לכם. מספר טלפון כוכבית הוא דרך נהדרת להגדיל את העסק שלכם, וכאן תבינו בדיוק למה.

מזמינים מספר טלפון עם כוכבית

מספר טלפון עם כוכבית הוא מספר שהחיוג אליו מתחיל עם כוכבית, והוא מספר קצר יותר מאשר מספר טלפון רגיל. על מספר טלפון עם כוכבית אתם אמנם משלמים כסף, אולם בתור בעלי עסקים יש לו שני יתרונות שאתם פשוט חייבים להכיר.

  • מספר קליט – מספר טלפון כוכבית הוא מספר קליט הרבה יותר מאשר מספר טלפון רגיל. העובדה שהמספר מתחיל בכוכבית וקצר יותר מאשר מספר רגיל מאפשרת ללקוחות שלכם לקלוט אותו במהירות. בנוסף, תוכלו להכניס את המספר כחלק בלתי נפרד מפרסומת וכך להכניס אותו לראש של הלקוחות שלכם.
  • משדר רצינות עסקית – כאשר רואים עסק שמחזיק במספר עם כוכבית, הדבר באופן מידי משדר רצינות. כדי שהלקוחות יגיעו דווקא אליכם אתם חייבים לשדר את הרצינות, ומספר עם כוכבית הוא דרך אפקטיבית מאוד לעשות את זה.

מספר טלפון עם כוכבית

מספר כוכבית לעסקים

בתור בעלי עסקים, לרכישה של מספר כוכבית לעסקים יש שני יתרונות מרכזיים עבור העסק שלכם. מספר כזה משדר רצינות עסקית ללקוחות שלכם ומאפשר להם לזכור את המספר בצורה טובה יותר. מספר טלפון עם כוכבית יוכל גם להיות חלק מפרסומת וייכנס לראש של הלקוח.

מספר כוכבית לעסקים

3 חודשים חינם

ללא התחייבות

*3 חודשים חינם למניידים בלבד * בהתאם לתנאי המבצע