קניית מספר כוכבית

קניית מספר כוכבית לעסקים

בעלי עסקים מתלבטים לעיתים האם להשקיע בקנייה של מספר עם כוכבית. למספר עם כוכבית יש כמה יתרונות אולם הוא עולה יותר מאשר מספר רגיל מה שמוביל להתלבטות ביחס אליו. אנחנו כדי להסביר לכם על היתרונות של קניית מספר כוכבית ולמה כדאי לכם ללכת על האופציה הזו.

 קניית מספר כוכבית לעסק שלכם

מספר עם כוכבית הוא מספר שמתחיל עם כוכבית ומכיל מספר ספרות קטן יותר מאשר זה של מספר טלפון קלאסי. המספר הזה הוא מספר קליט יותר וללקוחות שלכם יהיה קל יותר לזכור אותו. בנוסף, אם אתם רוצים להשיג פרסום יעיל, חשוב לדעת שמספר כזה ניתן לשילוב טבעי יותר בתוך תשדירי פרסומת ולכן עבור בעלי עסקים האפשרות הזו בהחלט מומלצת.

קניית מספר כוכבית

תדמית עסקית

עסקים שמחזיקים במספר עם כוכבית לעסקים זוכים לתדמית עסקית טובה יותר. מספר כזה מציג את העסק שלכם כעסק רציני, תדמית שחשובה מאוד בשוק התחרותי שבו אנחנו נמצאים. אז גם אם המחיר של מספר כזה הוא גבוה יותר מאשר מספר טלפון רגיל, היתרונות הללו הם בהחלט סיבה טובה מדוע בתור בעלי עסקים, בהחלט כדאי לכם לבחור במספר עם כוכבית.

 

לסיכום קניית מספר כוכבית

מספר עם כוכבית מאפשר לכם בתור בעלי עסקים להנות מתדמית עסקית טובה יותר, ולתת ללקוחות שלכם דרך אפקטיבית לזכור את מספר הטלפון שלכם. גם אם קניית מספר כוכבית יקר יותר מאשר מספר רגיל, התמורה שתקבלו שווה יותר.

 

מספר כוכבית לעסקים

3 חודשים חינם

ללא התחייבות

*3 חודשים חינם למניידים בלבד * בהתאם לתנאי המבצע